Advertisement

עמק הבכא אביגדור קהלני / מיצג הקרב על עמק הבכא - לי יורט - מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות.

עמק הבכא אביגדור קהלני / מיצג הקרב על עמק הבכא - לי יורט - מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות.. מבט מזרחה אל עמק הבכא מן האנדרטה. הקרבות במה שנקרא יותר מאוחר, עמק הבכא, התקיימו למעשה לאורך כ 3 יממות. הקליפ שהופק במיוחד לימים הנוראים מאגד בתוכו את תפילת החזן בבית הכנסת הגדול באלנבי ביחד עם חיילי צהל מהיחידות השונות וסובב סביב מלחמת יום הכיפורים וגיבור המלחמה תאל (מיל') אביגדור קהלני אשר היה מפקד גדוד בחטיבת שריון שלחם בקרבות עמק הבכא והוענק לו עיטור הגבורה. בקרב זה, כוחות שריון וחיר סוריים ניסו להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן, הקרב התנהל בטווחים קצרים ביותר וחטיבות צהל ספגו אבידות קשות במשוריינים ובנפש. הוא נחשב לקרב המוצלח ביותר במלחמה, ואולי אף בכל מלחמת ישראל.

מאז עמק הבכא ולאורך השנים היה קהלני הדובר הנמרץ ביותר של רמת הגולן. מגד 75 סאל יוס אלדר, קיבל את פלוגה ח' בפיקוד סגן אמי פלנט מגדוד 77 ונערך. אמנון לביא ניסה ליצור קשר עם מגד 75 יוס אלדר, שכוחותיו היו באזור, אך לא הצליח. במלחמת יום הכיפורים פיקד על גדוד שריון ברמת הגולן, וניהל את קרב עמק הבכא שזיכה אותו בעיטור הגבורה, בו היו כוחות צהל במיעוט מספרי מול הסורים. מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן.

אביגדור קהלני מאושפז במצב קשה - helloYavne
אביגדור קהלני מאושפז במצב קשה - helloYavne from www.helloyavne.co.il
חיפושית חבר מתאריך 4.2.02 48749 הודעות. נותרנו ארבעה טנקים בעמדות תצפית וכוננות. רשת קשר ''משבצת'' חטיבה 7 עמק הבכא קהלני מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. קהלני אמר את הדברים על רקע כוונת הצבא לשלב נשים במערך הלוחם של חיל השריון. קרב עמק הבכא הוא אחד מקרבות הבלימה הקשים שידע צהל במלחמת יום הכיפורים. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל. כאן ניצבנו אנו שרידי לוחמי גדוד 77 (עוז) בפיקודו של אביגדור קהלני. אבל הסיפור המלא על אותו הקרב עדיין לא סופר.

הוא נחשב לקרב המוצלח ביותר במלחמה, ואולי אף בכל מלחמת ישראל.

המיתוסים הגדולים ביותר במלחמות ישראל הוא קרב עמק הבכא ברמת הגולן, בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים. אנא קראו בסבלנות * הקישו למעבר. נותרנו ארבעה טנקים בעמדות תצפית וכוננות. אביגדור קהלני, שפיקד אישית, בגבורה יוצאת דופן, על גדוד 77, גרף את כל התהילה על קרב עמק הבכא שבלם את השריון הסורי מלרדת לעמק החולה. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל. בקרב זה ניסו כוחות שריון וחיר סוריים להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן. השדה החרוש תלמים של אדמת הבזלת האפורה התלהט והלך, וכל שאני זוכר הוא פקודות של סע קדימה, אחורה, עצור ופקודות אש. אמנון לביא ניסה ליצור קשר עם מגד 75 יוס אלדר, שכוחותיו היו באזור, אך לא הצליח. קרב עמק הבכא היה אחד מקרבות הבלימה כנגד התקפות הצבא הסורי בימיה הראשונים של מלחמת יום הכיפורים. קרב עמק הבכא היה אחד מקרבות הבלימה הקריטיים כנגד התקפות הצבא הסורי בימיה הראשונים של מלחמת יום הכיפורים. אבל הסיפור המלא על אותו הקרב עדיין לא סופר. אנדרטת הזיכרון לזכר חללי גדוד 77 עמק הבכא. קהלני ארגן טנקים מיחידות שונות, והוביל אותם לקרבות בלימה נגד הסורים שהיו בעדיפות מספרית ברורה, 150 טנקים מול 470.

אבל הסיפור המלא על אותו הקרב עדיין לא סופר. אבן זו ציינה את המרחק לתעלת סואץ, כשלגדוד דבק הכינוי 77. גם בשנת תשנד, כשהיה חבר בקואליציית רבין ורמת הגולן עלתה על הפרק, פניו נשקפו מכל שלט חוצות כמי שמתנגד לנסיגה מהגולן. אור ליום שלישי כ''ז בתשרי תשע''ד 22:51 30.09.13. מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות.

מיצג קרב עמק הבכא, מחירים מוזלים, רמת הגולן | קופונופש כהלכתו
מיצג קרב עמק הבכא, מחירים מוזלים, רמת הגולן | קופונופש כהלכתו from www.cpndat.co.il
בעקבות הלחימה קיבל קהלני את עיטור הגבורה וכתב את הספר עז 77. הקליפ שהופק במיוחד לימים הנוראים מאגד בתוכו את תפילת החזן בבית הכנסת הגדול באלנבי ביחד עם חיילי צהל מהיחידות השונות וסובב סביב מלחמת יום הכיפורים וגיבור המלחמה תאל (מיל') אביגדור קהלני אשר היה מפקד גדוד בחטיבת שריון שלחם בקרבות עמק הבכא והוענק לו עיטור הגבורה. מקום שנלחמו גיבורים נלחמו בגבורה מתו בשביל המדינה נלחמו כמו אריות ובראשם אביגדור קהלני גיבור על חייבים לעשות שם הרצאות. בראיון לרדיו ללא הפסקה 103fm, כאשר גם קהלני עצמו על קו הטלפון, אמרה מרציאנו: הקרבות במה שנקרא יותר מאוחר, עמק הבכא, התקיימו למעשה לאורך כ 3 יממות. בבוקר הקרב פעל הכוח של אמנון לביא צפונית מזרחית לתל גי'ת מנותק מגדוד 77 והמגד המקורי שלו אביגדור קהלני. גנרלים בתגובה לדברים אמר קהלני: בעמק הבכא 9 באוקטובר 1973.

סיכום היום בהתכנסות מרשימה של כל התלמידים המשתתפים ביום זה, הכולל נאומים של בעלי תפקידים בצהל, מפגן אש מרשים בהשתתפות חילות שונים (שריון, תותחנים ורגלים), וכן בסופו הופעה של להקה צבאית.

#אחריי #עיטור_העוז #אות_המופת #עמק_הבכא #מלחמת_ששת_הימים #מלחמת_יום_הכיפורים pic.twitter.com/hg3b4il7sq. מאמץ עיקרי הופנה עי הסורים בציר המוביל מן החרמונית (עמק הבכא) בואכה גשר בנות יעקב. מפרוץ המלחמה ועד צהרי יום שלישי 9.10.73. בראיון לרדיו ללא הפסקה 103fm, כאשר גם קהלני עצמו על קו הטלפון, אמרה מרציאנו: אמנון לביא ניסה ליצור קשר עם מגד 75 יוס אלדר, שכוחותיו היו באזור, אך לא הצליח. אביגדור קהלני (77) מאושפז במחלקה פנימית בבית החולים איכילוב במצב קשה בעקבות זיהום. גם בשנת תשנד, כשהיה חבר בקואליציית רבין ורמת הגולן עלתה על הפרק, פניו נשקפו מכל שלט חוצות כמי שמתנגד לנסיגה מהגולן. ‎תצפית עמק הבכא‎ was merged with this page. אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). גנרלים בתגובה לדברים אמר קהלני: אלוף משנה בדימוס אורי סגל שבקרב עמק הבכא במלחמת יום הכיפורים ברמת גולן, היה מפקד מחלקה בפלוגת טייגר מתאר את תפקוד הפלוגה ואת. כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. גדוד 77 של חטיבה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, הצליח לבלום את הצבא הסורי.

מגד 75 סאל יוס אלדר, קיבל את פלוגה ח' בפיקוד סגן אמי פלנט מגדוד 77 ונערך. לא רק גדוד 77 לחם שם, ולא רק חטיבה 7. הקרב שבו אביגדור קהלני, שפיקד על כוח שריון שמנה 150 טנקים, ניצב מול 470 טנקים סורים שנעו לעבר עמדות צהל ואיימו לכבוש את רמת הגולן במתקפת הפתע הסורית. בקרב זה ניסו כוחות שריון וחיר סוריים להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן. מפרוץ המלחמה ועד צהרי יום שלישי 9.10.73.

אנדרטת זיכרון עוז 77 עמק הבכא - מלחמת יום הכיפורים | בשביל ...
אנדרטת זיכרון עוז 77 עמק הבכא - מלחמת יום הכיפורים | בשביל ... from mornas-family-trips.co.il
מפת הלחימה בגזרת החרמונית, עמק הבכא, קרב ההכרעה. מאז עמק הבכא ולאורך השנים היה קהלני הדובר הנמרץ ביותר של רמת הגולן. כל הפרשות האלה של קהלני נאמן וריבלין היו ידועות ב2008, האם זה מנע מהליכוד ומנתניהו לעשות קמפיין על אשמתו של אולמרט למרות שרק הומלץ להגיש כתב אישום? מבט מזרחה אל עמק הבכא מן האנדרטה. שלושה לילות ושלושה ימים נמשכו קרבות הבלימה הנואשים. לא רק גדוד 77 לחם שם, ולא רק חטיבה 7. שמעתי את קרן מרציאנו משתלחת בי אתמול, ממש בחוסר בושה. סיכום היום בהתכנסות מרשימה של כל התלמידים המשתתפים ביום זה, הכולל נאומים של בעלי תפקידים בצהל, מפגן אש מרשים בהשתתפות חילות שונים (שריון, תותחנים ורגלים), וכן בסופו הופעה של להקה צבאית.

33 שנה אחרי הקרב ההרואי ביים אביגדור קהלני סרט המשחזר את האירועים.nrg מביא מבט ראשון.

אנדרטת הזיכרון לזכר חללי גדוד 77 עמק הבכא. תארו לכם שסיפור הגבורה של קרב עמק הבכא במלחמת יום הכיפורים היה נגמר אחרת. בקרב זה ניסו כוחות שריון וחיר סורים, שנהנו מעדיפות מספרית גדולה, להבקיע את קו החזית בצפון רמת הגולן. כל הפרשות האלה של קהלני נאמן וריבלין היו ידועות ב2008, האם זה מנע מהליכוד ומנתניהו לעשות קמפיין על אשמתו של אולמרט למרות שרק הומלץ להגיש כתב אישום? בראיון לרדיו ללא הפסקה 103fm, כאשר גם קהלני עצמו על קו הטלפון, אמרה מרציאנו: קהלני אמר את הדברים על רקע כוונת הצבא לשלב נשים במערך הלוחם של חיל השריון. כוח השריון העיקרי שעמד בקרב ההגנה מול הסורים היה גדוד 77 של חטיבת השריון הסדירה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. מעט אחרי הפרסום, כשפגש את רבין בכנסת, פנה אליו האחרון ואמר לו (קהלני מחקה את רבין): כאן ניצבנו אנו שרידי לוחמי גדוד 77 (עוז) בפיקודו של אביגדור קהלני. מבט מזרחה אל עמק הבכא מן האנדרטה. גדוד 77 של חטיבה 7, בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, הצליח לבלום את הצבא הסורי. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל. קהלני ארגן טנקים מיחידות שונות, והוביל אותם לקרבות בלימה נגד הסורים שהיו בעדיפות מספרית ברורה, 150 טנקים מול 470.

כאן ניצבנו אנו שרידי לוחמי גדוד 77 (עוז) בפיקודו של אביגדור קהלני אביגדור קהלני. מפרוץ המלחמה ועד צהרי יום שלישי 9.10.73.

Posting Komentar

0 Komentar